כנס האיגוד הישראלי לרפואת ילדים 2020

וירטואלי

800 משתתפים

אולם מרכזי
לובי
תערוכה
תכנית הכנס
ביתן תערוכה
ביתן תערוכה 2
אולם מרכזי לובי תערוכה תכנית הכנס ביתן תערוכה ביתן תערוכה 2

כנס האיגוד הישראלי לרפואת ילדים, אותו אנו מקיימים מדי שנה כהתכנסות פיזית, התקיים בשנה זו בגרסה וירטואלית מלאה. שלושת האיגודים של מקצועות רפואת הילדים – האיגוד לרפואת ילדים, החברה הישראלית לפדיאטריה אמבולטורית והחברה הישראלית לפדיאטריה קלינית, חברו יחד לכנס משותף וגדול, שהתקיים במשך שני ערבים עשירים במידע ובהרצאות.

בכנס לקחו חלק כ-50 מרצים מתחומים שונים ברפואת הילדים. השידור, מהמליאה המרכזית ומשלושה אולמות וירטואליים מקבילים, שילב הרצאות קצרות ומדויקות יחד עם דיאלוג פתוח ושאלות שנשאלו על-ידי הקהל בשידור חי.

גם התערוכה שליוותה את הכנס הוצגה בפורמט וירטואלי, באמצעות פלטפורמת F2F.
18 החברות נותנות החסות קיבלו מענה מיוחד, בתערוכה עשירה שכללה ביתנים וירטואליים תלת-ממדיים, מידע נרחב בתוך הביתן (כולל עלונים), סרטים, מצגות, פעילויות אינטראקטיביות, אפשרות לכתיבת הודעות ושאלות למציגים וקיום פגישות בארבע עיניים עם נציגי החברות.

היענות הרופאים הייתה מרשימה, עם מאות רבות של רופאי ילדים שצפו בכנס מביתם או מבית החולים, השתתפו באופן פעיל, שאלו שאלות, נפגשו עם החברות והתעדכנו במידע רלוונטי ברפואת ילדים בכלל ובנושא הקורונה בפרט.

הנוכחות הגדולה והפעילה בכנס מעידה כי הקהל המקצועי זקוק גם בימים כאלו למידע ועדכונים בתחום עיסוקו, ואין ספק שהפלטפורמה ענתה על צורך זה. עם זאת, זאת כולנו תקווה לשוב ולהיפגש פיזית בהקדם.