חברת THINK הוקמה בשנת 2012 על ידי אורלי רחמים וישראל מימון (נשיא ומנכ"ל הבונדס מאז 2016), לאחר שצברו, יחד ולחוד, ניסיון של למעלה מעשור בחשיבה אסטרטגית, פיתוח תוכן והפקה.
אנו מתמחים בפיתוח, ניהול והובלה של ועידות בינלאומיות, כנסים ואירועים, מתוך תפיסה כי תוכן חכם, רלוונטי ומדויק, לצד הפקה מוקפדת ברמה הגבוהה ביותר, מעניקים לכל אירוע אופי ואמירה ומבטיחים חוויה יוצאת דופן ובלתי נשכחת ללקוח ולקהל היעד.
THINK STRATEGY
כל הפקה מתחילה בגיבוש אסטרטגיה. הניסיון שלנו מאפשר לנו לגבש אסטרטגיה מוצלחת לכל אירוע ולכל מטרה, ועל בסיסה ליצור פתרונות מעשיים שישרתו את האג'נדה השיווקית והתדמיתית שלכם, תוך הקפדה על תכנון מדויק בדרך למהלך אפקטיבי ומוצלח.
THINK CONTENT
יש לנו ניסיון עשיר ביציקת תוכן ומשמעות לכל אירוע, מפיתוח רעיונות וקונספט, דרך בחירת האמצעים להעברת המסרים לקהלי הלקוחות השונים ועד התאמה וגיוס דוברים מן הארץ ומהעולם.
THINK PEOPLE
בין אנשי הצוות של Think תמצאו אנשי תוכן וקריאייטיב שחושבים אחרת, מפיקים מנוסים שיודעים להזיז הרים, מערך ארגוני ולוגיסטי מיומן וספקי משנה איכותיים ומקצועיים שנבחרים בקפידה.
THINK PRODUCTION
אנו מתרגמים חלומות למציאות באמצעות ניהול וביצוע ההפקה בפועל, תפעול בשטח של ההכנות לאירוע והאירוע עצמו, ליווי, פיקוח ותיאום מול כלל הגורמים והספקים השונים – והכל במקצוענות ללא פשרות ותוך הקפדה על כל פרט.
THINK CONNECTION
שיתופי פעולה הם לרוב חיוניים עבור אירוע גדול ומוצלח. ב-Think אנו מסייעים באיתור וגיוס שותפים ונותני חסות, בסגירת התנאים המסחריים ובתפעול החסויות בשטח תוך מקסום החשיפה אליהן.
THINK PEOPLE
בין אנשי הצוות של Think תמצאו אנשי תוכן וקריאייטיב שחושבים אחרת, מפיקים מנוסים שיודעים להזיז הרים, מערך ארגוני ולוגיסטי מיומן וספקי משנה איכותיים ומקצועיים שנבחרים בקפידה.
גיבוש אסטרטגיה
בחירת קונספט וסיפור האירוע
תכנון האירוע
בחירת אתר
ליהוק טאלנטים
גיבוש תכנית דוברים
תכנון שותפים וחסויות
תכנון תערוכה
יצירת השפה העיצובית
פיתוח וכתיבת תוכן
ניהול קריאייטיבי
הפקת וידאו
הפקה מוזיקלית
הפקת במה
אתר מידע ורישום
ניהול הפקה
שירותי אודיו-וידאו
שירותי במה ותפאורה
תאורה
עיצוב האירוע
רישום
כח אדם
קייטרינג
ביטחון ובטיחות
למידה והבנה של הלקוח, העולם שבו הוא פועל,
מטרות האירוע וקהל היעד.
גיבוש תכנית אסטרטגית לאירוע, גיבוש תכנית האירוע, בחירת הדוברים הפוטנציאלים, בחירת מקום האירוע והבנת ההיבטים הלוגיסטיים הנדרשים, איפיון אתר מידע והרישום.
בניית פרוגרמה מפורטת של האירוע, יצירת שפה עיצובית, יצירת התכנים, ניהול הקשר עם הדוברים והאומנים משלב הרעיון
ועד הכנתם לבמה.
הוצאה לפועל של כל ההיבטים של האירוע המתוכנן,
יצירת וניהול החוויה.